loading...
پایگاه خبری تحلیلی سرباز ولایت
سرباز گمنام ولایت بازدید : 335 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مفتی اعظم آل‌سعود: مردم ایران به جنتی، مصباح‌ و یزدی رأی ندهند

روحانی وهابی: خدا لعنت کند کسانی که ایام فاطمیه را درست کردند!/ گروه داعش خودجوش و مردمی است!/ برای مقابله با مصباح یزدی به اصلاح طلبان و آیت الله هاشمی رای بدهید

سرباز گمنام ولایت بازدید : 266 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 129 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

آقای ظریف! ما

 وزیر خارجه دولت روحانی این سوال را بی پاسخ گذاشت که مگر کل کشور عربستان همین "سعودی ها" هستند؟! و مگر افراد دیگری از طوایف دیگر در این کشور زندگی نمی‌کنند و فارغ از دیکتاتوری سعودی‌ها، حق حاکمیت ندارند؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 165 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

الجنادریه؛ جشنواره‌ای با طعم ابتذال جنسی و تهدید ایران/ صدای مفتی‌های سعودی هم درآمد

 جشنواره امسال «الجنادریه»، نشانی از یک جشنواره فرهنگی نداشت بلکه بیشتر جشنواره‌ای بود سیاسی با دعوت از معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج و آکنده از پارتی‌های شبانه، رقص، می‌گساری و شعرخوانی علیه ایرانیان.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 266 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: شیخ زکزاکی 20 میلیون نفر را در نیجریه ‌شیعه کرد/رئیس جمهور نیجریه خودفروخته‌ است/11 سپتامبر‌‌‌ حیله‌‌ کثیف ‌‌آمریکا بود/‌کار وهابیت رو به بن بست است/دین اسلام جهان را دربرمی‌گیرد

شیخ زکزاکی 20 میلیون نفر را در نیجریه ‌شیعه کرد/رئیس جمهور نیجریه خودفروخته‌ است/11 سپتامبر‌‌‌ حیله‌‌ کثیف ‌‌آمریکا بود/‌کار وهابیت رو به بن بست است/دین اسلام جهان را دربرمی‌گیرد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 376 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

 علامه مصباح یزدی با اشاره به ایام انتخابات گفت: بنده که امروز می‌خواهم نماینده مجلس شوم آیا به خاطر دین است یا به خاطر چیزهای دیگر است؟ آیا اگر خرجی انجام می‌دهم تنها برای دین است یا برای مسائل دیگر؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 394 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

 سخنان فهد پادشاه سعودی در نخستین دیدار هاشمی رفسنجانی در دوره ریاست جمهوری که ملک عبدالله نیز او را همراهی می کرده حاوی نکته ی جالب توجهی است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 358 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

اعتراض وزارت خارجه به نامگذاری خیابان شهید نمر!/ وزارت خارجه با شهرداری مکاتبه کند 

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزارت امور خارجه طی نامه‌ای به نامگذاری خیابان آیت‌الله نمر اعتراض کرد و خواهان تغییر این نام شد.


سرباز گمنام ولایت بازدید : 353 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

ارتباط حمله به سفارت سعودی با انتخابات؟/ پای کدام ارگان وسط است؟ 

در ماجراي سفارت عربستان، قراردادن نيروهاي انقلاب در مقابل انفعال دولت در سياست خارجي و قطب‌بندي تعامل ستيز در آستانه انتخابات مدنظر بوده.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 546 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

 

گاردین معتقد است روحانی بنا به شعار دولت خود یعنی اعتدال، نه می تواند موضع خصمانه ای نسبت به عربستان داشته باشد و نه می تواند رفتار خود را دوستانه جلوه دهد. نقطه نظر تحلیلگر گاردین، واکنش به موقع و مناسب دولت ایران می توانست مانع از بروز وقایع اطراف سفارت و نارضایتی های پس از آن شود و این حجم از انتقاد را متوجه دولت نسازد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 370 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: هجمه‌ها و حرمت‌شکنی‌های امروز علیه ایران محصول دیپلماسی انفعال است/در جده و منا جنایت می‌کنند، دوستان لبخند می‌زنند

 رئیس بنیاد تاریخ پژوهی گفت: در مقابل توهین به ملت ما، اینها لبخند زدند، آنها ملت ما را تحقیر کردند اما دوستان دولت در مقابل کرنش کردند؛ ملتی که 36 سال با عزت،‌ افتخار و سربلندی زندگی کرده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 441 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

هزینه های سکوت در قبال شهادت آیت الله نمر/ شیخ شهید و انفعال دیپلماسی

 تفکر انحرافی-آمریکایی وهابی با استراتژی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در صدد انزاوی شیعیان در منطقه برآمد و اهل سنت را تحریک به گرایش به سلفی گری و تکفیرگرایی می نمود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 417 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

شاید اگر آقای روحانی بجای نامه دیر هنگام خود برای محکومیت اعدام شیخ نمر و سپس عتاب به مردم معترض به این واقعه، در همان ساعات اولیه و همچون حادثه فرانسه دست به نقد پیام محکمی علیه این اعدام صادر میکرد و در کنارش چند اقدام عملی جدی دیگر هم در نظر می گرفت و البته مردم کشورش را هم به کنترل احساسات دعوت میکرد، امروز شاهد حمله به سفارت نبودیم و مردم با احساس غرور، حس میکردند که دولتی در شان احساسات خود دارند که "واقعا" آنها را نمایندگی می کند!

مدیریت احساس منفی مردم نسبت به عربستان، وظیفه‎ای که دولت نتوانست به خوبی انجام دهد/ اقدام پرهزینه حمله به سفارت نتیجه موضع ضعیف دیپلماتیک دولت

سرباز گمنام ولایت بازدید : 488 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

امام خامنه ای:دست‌انتقام الهی گریبان سعودی را خواهد گرفت

بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 315 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

سازمان‌های جاسوسی بین‌المللی و منطقه‌ای با قاتلان شهید نمر همکاری دارند. ریشه‌ها و اندیشه‌های تکفیری ویران کننده و پایه گذار جنایت های مختلف است و ملت های جهان را تهدید می کند و تمام اینها از نظام و خاندان حاکم بر عربستان سعودی نشات می گیرد.

خون شیخ نمر حال و آینده آل سعود را تا روز قیامت در بر خواهد گرفت/ عربستان ملتی مظلوم دارد که گروهی فاسد و دزد بر آنها حکومت می‌کند/ آل سعود «پدر و مادر سازمان‌های تروریستی» است

سرباز گمنام ولایت بازدید : 391 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

روحانی درمورد اعدام شیخ نمر هم سکوت کرد/ فقط زانو زدن ظریف در خاطره‌ها مانده! 

روحانی که در جریان حادثه پاریس با سرعت عملی مثال زدنی کمتر از دو ساعت پیام تسلیت صادر کرد، در جریان اعدام وحشیانه ‌شیخ نمر توسط آل سعود هرگز واکنش مشابهی نشان نداد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 275 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

مولوی عبدالحمید حاضر به محکومیت عربستان در رابطه با شهادت شیخ نمر نشد 

اظهارات و مواضع عبدالحمید در حالی است که خون ناحقی به دستان وهابی های حکومت عربستان بر زمین جاری شده و بوی مظلومیت این عالم جهان اسلام به مشام هزاران مسلمان آگاه و بصیر می رسد و هر قلب سلیمی به محکومیت عمل حکومت آل سعود حکم می کند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 376 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

اقدام انقلابی شورای شهر تهران در نامگذاری خیابان شهید آیت‌الله نمر باقر النمر / عکس اختصاصی «پارس» از نصب نام خیابان 

نیروهای بسیج شهرداری نیز به فوریت در خیابان بوستان حضور یافتند و تابلوی خیابان شهید آیت‌الله نمر باقر‌النمر را نصب کردند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 563 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

اعدام شیخ نمر اقدامی دیگر برای تفرقه اندازی میان مسلمانان 

"خداوند شما را به خیر بشارت می‌دهد" با این کلام، شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی، خبر تأیید حکم اعدامش را ابلاغ می‌کند. شیخ نمر در یک تماس تلفنی، خداوند را به‌خاطر سرنوشتی که برایش مقدر کرده است، شکر می‌کند و می‌گوید: تمام امور به دست خداوند و تحت نظر اوست و همین برای ما کفایت می‌کند .


سرباز گمنام ولایت بازدید : 448 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، رهبر شیعیان این کشور خبر داد.

آل سعود، «شیخ نمر» را اعدام کرد / شیخ شهید؛ بالای چوبه دار ظلم آل سعود/ انتظار از دولت ایران برای استفاده از گزینه های متعدد روی میز در قبال جنایت عربستان

سرباز گمنام ولایت بازدید : 641 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

 

آل‌سعود اگر جنایتکارتر از صهیونیست‌ها نباشند با آنان هیچ تفاوتی ندارند، بنابراین وظیفه همه مسلمانان است که با شاهزادگان، دولتمردان و مراکز نظامی آل‌سعود در عربستان برخوردی دقیقا مشابه انقلابیون فلسطینی با صهیونیست‌های اشغالگر داشته باشند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 226 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

3400 زن و دختر همچنان در اسارت داعش

 "نادیا مراد " از ایزدی‌های نجات یافته از دست گروهک تروریستی داعش که در آتن به سر می‌برد از وجود بیش از 3000 زن ایزدی اسیر شده در نزد این گروهک خبر داد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 354 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 361 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

رهبر انقلاب- شیخ زکزاکی

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری‌نژاد به ارائه جزئیاتی از آخرین دیدار شیخ زکزاکی با رهبر معظم انقلاب پرداخت. امام خامنه ای در این دیدار، شیخ را «ابوالشهدا» خطاب کردند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 205 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

پشت پرده ماجرای حمله به شیعیان نیجریه چیست؟  

درپی ادعاهای ضد و نقیض ارتش نیجریه در خصوص چرایی وقوع کشتار زاریا، این یاداشت درنظر دارد به بررسی سناریوهای مطرح شده در این خصوص بپردازد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 267 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

احمد خاتمی

جنایت نیجریه هولناک‌تر از آن است که بتوان آن را توصیف کرد/ حرفهای آمانو نامربوط و بی‌اساس بود/ آژانس دروغ ۱۲ ساله را پس گرفت

سرباز گمنام ولایت بازدید : 422 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

 

از پیام تسلیت چند ساعته به مسئولان فرانسه بعد از انفجار پاریس تا درخواست تشکیل کمیته حقیقت یاب! برای مشخص شدن علت کشتار شیعیان نیجریه بعد ۲ روز/ آیا به جز رنگ پوست شیعیان نیجریه خون آنها هم با فرانسوی ها فرق دارد؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 301 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

ازهر الخفاجی

کارشناس مسائل راهبردی عراق درباره اجرای طرح آمریکا در عراق مبنی بر تشکیل «اقلیم سنی» با مشارکت کشورهای منطقه هشدار داد و هدف از آن را مقابله با محور مقاومت در منطقه از جمله ایران دانست.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 255 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

 

در طرح  ظریف گریزگاه‌هایی وجود داشت که می‌توانست برای دولت سوریه مخاطره‌آمیز باشد. البته آنچه که الان در دستور کار اجلاس وین است، طرح آقای ظریف نیست، بلکه یک طرح توافقی است که فعلاً کلیات آن به‌نوعی بسته شده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 174 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

طرح اشغال عراق در دستور کار قرار گرفته است؟/ شکست فرمول استخدام مزدور سومالیایی با ماهانه 100 تا 200 دلار 

اشتباه استراتژی آنها در سوریه این بود که دلیل اصلی شکست قذافی در لیبی را نادیده گرفتند. ارتش و مردم سوریه حاضر نشدند پشت نظام خود را خالی کنند و ماجرا بیش از حد انتظار به درازا کشیده ش.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 326 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

جزئیات استخراج، پالایش، نحوه انتقال و تبادل نفت داعش/ خریداران نفت داعش از چه مسیرهایی محموله‌های خود را دریافت می‌کنند +سند 

افراد و طرف های بسیاری در فروش نفت مسروقه داعش از میدان های نفتی سوریه و عراق دست دارند و این گزارش تلاش می کند تا جای ممکن پرده از چهره واقعی این افراد و طرف ها بردارد و نقش آنها در شبکه ها و مافیای قاچاق این ماده در کردستان و ترکیه تا رسیدن آن به سرزمین های اشغالی را برملا کند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 545 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

تقلای ریاض برای مقابله با ظهور قدرت‌ منطقه ای ایران/ زنگ خطر برای حکومت آل‌سعود به صدا درآمده است 

روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» در مطلبی با اشاره به اختلافات داخلی و چالش‌های بین‌المللی خاندان آل‌سعود، وضعیت کنونی آنها را شرایطی بحرانی دانست که زنگ خطر را برای این پادشاهی به صدا درآورده است. ریاض برای احیای نقش رهبری خود علیه تشیع ایران، در مارس 2015 عملیاتی نظامی علیه حوثی‌های یمنی را آغاز نمود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 317 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

آیا داعش توان نفوذ به حصار امنیتی ایران را دارد؟ 

حضور گسترده پلیس و نیروهای امنیتی در سطح شهرهای بزرگ ایران به خصوص تهران، چهره شهر را امنیتی کرده و دربردارنده نشانه هایی است که باید جدی گرفته شود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 297 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

 اظهارات کنایه آمیز اردوغان درباره آزادی مطبوعات در ایران به شدت توهین آمیز است. در مقابل این توهین، دولت صرفا "کشورهای همسایه" را به رعایت نزاکت فراخوانده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 347 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

غایبان بزرگ اربعین سال ۱۳۹۴ + عکس 

درحالی که بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان توفیق شرکت در پیاده‌روی اربعین سال ۱۳۹۴ را داشتند، برخی دیگر در حسرت حضور در طریق الحسین(ع) می‌سوزند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 292 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 این گستردگی مراسم اربعین به این معناست که چیزی که جهان را اداره می‌کند باید بیداری و حرکت اسلامی نسبت به آن پیدا شود و لذا شاهدیم دولت عراق مراسم اربعین حسینی را با حضور 26 میلیون زائر از 50 کشور دنیا با 17 هزار موکب با امنیت فراوان برگزار و اداره می‌کند.

مردم عربستان از حکام عقب‌افتاده سعودی جدا خواهند شد/ تقدیر از دولت عراق برای برقراری امنیت در مراسم اربعین

سرباز گمنام ولایت بازدید : 355 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

کاریکاتور/ جنگ عربستان علیه یمن 

مجتهد" افشاگر اسرار آل سعود فاش کرد که ۲ هزار نظامی سعودی در جنگ یمن کشته شده اند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 349 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

فروپاشی دومین پایگاه سعودی‌ها در منطقه/  آیا رژیم سعودی در لبنان دچار تردید شده است؟ 

لبنان یکی از مهم‌ترین مراکز نفوذ عربستان به شمار می‌رفت، اما به نظر می‌رسد این نفوذ نیز مانند گذشته وجود نداشته باشد. عربستان در اراضی خود با دو مشکل حساس مواجه شده که نشان دهنده نگرانی هایی است که در مناسبات ریاض چالش ملموسی را ایجاد کرده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 365 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

ظریف.الجبیر مشاجره وزرای خارجه/ واکنش تند ظریف به توهین الجبیر  

امیرعبداللهیان توضیح نداده که اگر این دیدار دو هفته قبل انجام شده، چرا وزارت خارجه اکنون به اطلاع رسانی درباره آن پرداخته است؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 435 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

افشای فشارهای آمریکایی برای وارد کردن هم پیمانان عربی و غربی به سوریه و عراق 

رئیس ستاد مشترک وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده است که واشنگتن نیاز دارد کشورهای عربی سنی به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس، با قدرت و بطور گسترده در عرصه میدانی به بهانه مبارزه با داعش، حضور سرنوشت‌ساز داشته باشند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • وبلاگ یا ثارالله
  • گردان بصیرت
  • پایگاه مقاومت اسلامی انجمن سربازان گمنام ولایت
  • وبسایت حضرت ایت الله موسوی جزایری
  • خامنه ای تنها نیست
  • پایگاه بسیج شهید محمود پازوکی
  • دانلود فایل چرا غني سازي حق مسلم و تضمين شده اعضاي NPT است؟
  • دانلود فایل ان پی تی چیست؟
  • دانلود فایل نگاهی اجمالی به آثار حقوقی توافقنامه
  • دانلود بیانیه ی توجیهی آمریکا در مورد توافقنامه ژنو
  • دانلود ترجمه ای که وزارت امور خارجه از توافقنامه ژنو ارائه داده است
  • دانلود فایل نقد و بررسی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل ترجمه ی صحیح و کامل توافقنامه ژنو
  • دانلود متن اصلی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • پایگاه خبری عماریون
  • پایگاه خبری عصر امروز
  • پایگاه خبری 598
  • پایگاه خبری صابر نیوز
  • پایگاه خبری بی باک نیوز
  • روزنامه9دی
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • پایگاه درسهایی از قرآن
  • سایت جامع مذهبی فرهنگی شهید آوینی
  • بچه های قلم
  • روزنامه کیهان
  • پایگاه خبری رجا نیوز
  • سایت مقام معظم رهبری
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما آِیا اجرای برجام سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می گردد؟
    به نظر شما در انتخابات مجلس دهم کدام گروه اکثریت مجلس را به دست می آورند؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5099
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 31,114
  • بازدید کلی : 2,276,297
  • سیری در نهج البلاغه

    حکمت 174         ارزش خشم در راه خدا

    قال علیه السلام:آن کس که دندان خشم در راه خدا بر هم فشارد،بر کشتن باطل گرایان توانمند گردد.


    حکمت 161       ارزش مشورت و پرهیز از خود محوری   

    قال علیه السلام:هر کس خود رای شد به هلاکت رسیدو هر کس با دیگران مشورت کرد،در عقل های آنان شریک شد.