loading...
پایگاه خبری تحلیلی سرباز ولایت
سرباز گمنام ولایت بازدید : 256 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

به چه کسانی رای می دهم و چرا؟

جناح های سیاسی ایران، هردو کم و بیش به مفاسد اقتصادی آلودگی هایی پیدا کرده اند. اما فرق اصلاحطلبان و اصولگرایان این است که اصلاحطلبان در عمل، خود را مصون از فساد می پندارند اما اصولگرایان، نسبت به فساد حساسند و مبارزه با فساد را از دورن خود شروع می کنند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 335 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مفتی اعظم آل‌سعود: مردم ایران به جنتی، مصباح‌ و یزدی رأی ندهند

روحانی وهابی: خدا لعنت کند کسانی که ایام فاطمیه را درست کردند!/ گروه داعش خودجوش و مردمی است!/ برای مقابله با مصباح یزدی به اصلاح طلبان و آیت الله هاشمی رای بدهید

سرباز گمنام ولایت بازدید : 266 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

چرا مردم از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت استقبال نکردند + تصاویر 

همایش‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی جریان‌های صدای ملت و اصلاح‌طلبان به طور معناداری با عدم استقبال مردم روبرو شده تا جایی که کاندیداهای این دو جریان بیشتر برای صندلی‌های خالی سخنرانی کردند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 771 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

بررسی ها نشان می دهد که اصلاح طلبان، هم مسیر با دولت یازدهم، صرفا گشایش سیاسی با غرب را در اولویت اول برنامه های خود قرار دادند؛ در حالیکه تاکید بیشتر لیست اصولگرایان بر بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و بهتر شدن معشیت مردم بوده است. در لیست اصلاح طلبان هیچ اقتصاد دادنی وجود ندارد و در لیست مقابل تنها یک فارغ التحصیل رشته های سیاسی وجود دارد.

4 انتخاب فامیلی در لیست اصلاح طلبان / 10 چهره اقتصادی در اردوگاه اصولگرایی در مقابل لیست خالی از اقتصاددان اصلاح طلبی! / 6 نامزد اصلاح طلب بدون سابقه مدیریتی و تنها یک اصلاح طلب با سابقه حضور در هیئت وزیران

سرباز گمنام ولایت بازدید : 531 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

برائت نامزدهای خبرگان از فهرست انتخاباتی هاشمی به دلیل حمایت «BBC»

 آیات عظام موحدی کرمانی، تسخیری، بطحایی گلپایگانی، اعرافی، دری نجف‌آبادی و حمیدی، از قرار گرفتن نام‌شان در لیست مورد حمایت انگلیس، اعلام برائت کردند و گفتند نام‌شان بدون هماهنگی در لیست هاشمی و روحانی قرار گرفته است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 367 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

ننگ حمایت انگلیس بر پیشانی هاشمی و یارانش را در پی دارد

 این بار بریتانیا و به طور مشخص بی بی سی فارسی بود که نتوانست به تحرکات پنهان بسنده کند و موضع خود را صریحا علنی کرد تا نشان دهد چقدر نتیجه این انتخابات برای دول غربی مهم و حیاتی است.


سرباز گمنام ولایت بازدید : 428 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

غیرت ایرانیان در برابر انگلیسی ها/ برگی از کتاب قطور مبارزات مردم ایران با استعمار پیر/ مجلس انگلیسی؟ 

به هرحال فعلا بحث ما این نیست که آیا مصدق در مذاکراتش اشتباه کرد یا نکرد؛ بحث اصلی این است که او تنها بخاطر پافشاری بر حقوق مردم ایران، با انواع و اقسام توطئه و تحریم و فشار و جنگ روانی مواجه و در نهایت با کودتا سرنگون شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 394 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

اوباما امیدوار به پیروزی هاشمی در انتخابات پیش رو

 یک روزنامه آمریکایی در مطلبی نوشت که ترکیب هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی هسته اصلی حزبی را تشکیل می‌دهند که اوباما امیدوار به پیروزی آن در انتخابات آتی ایران است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 347 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

 

ژنرال آیرون ساید انگلیسی در خاطرات خود می‌نویسد: یک دیکتاتور نظامی می‌تواند گرفتاری‌های ما را (در ایران) را برطرف کند و ما می‌توانیم که بی هیچ دردسری، کشور را ترک کنیم.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 464 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی هاشمی با لیست انتخاباتی/  رفسنجانی و برائت از لیست

 البته افرادی همچون اکبر گنجی که حالا کارش به انکار بسیاری از مقدسات دینی رسیده هم موید خط بی بی سی شد و اجمالا باید گفت یک اجماع رسانه ای از سوی معارضان انقلاب اسلامی در حمایت از لیست هاشمی و علیه سه شخصیت برجسته حوزوی شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 436 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

اما واقعا نفوذی وجود ندارد!؟ ای کاش جناب آقای هاشمی رفسنجانی به جای مظلوم نمایی و فرافکنی به این سوالی که سالهاست در اذهان باقی مانده است پاسخ می دادند که چرا هنگام بازگشت مهدی هاشمی به ایران در سال 91 رسانه سلطنتی انگلیس اولین رسانه ای بود که اطلاع داشت و خبرش را منتشر کرد؟ چرا مصاحبه اختصاصی فرزند رئیس دولت سازندگی در بی‌بی‌سی فارسی منتشر می شود این ها نمونه هایی از سوالاتی است که افکار عمومی نسبت به نفوذ انگلیسی ها در کشور دارند. گویی هاشمی رفسنجانی  تمایل ندارد تا حقایق سپهر سیاسی این روزهای  کشور را به مردم نشان دهد

پاک کردن صورت مساله توسط هاشمی برای فرار از مرزبندی با بی‌بی‌سی/ هاشمی: دارند القا می کنند که انگلیسی‌ها در ایران نفوذ دارند/ آقای هاشمی چه پتانسیلی در شما است که انگلیسی‌ها را به طمع انداخته؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 508 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

چرا هاشمی آرای روحانی را کمتر از آرای باطله خواند؟ 

هاشمی رفسنجانی، آرای رئیس‌جمهور بدون حمایت وی را تنها «3 درصد» اعلام کرد که بنابر آرای مأخوذه در انتخابات سال 92، کمتر از آرای باطله است. اکنون سؤال مردم این است که هدف از این حجم تخریب علیه رئیس‌جمهور قانونی کشور چیست؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 405 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

آيت الله مدرسي يزدي  

آیت‌الله مدرسی یزدی از افرادی که مورد حمایت انگلیس قرار گرفته‌اند اما از آنها تبری نمی‌جویند به‌شدت انتقاد کرد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 480 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌ها اسمشان را زده‌اند؛ من توصیه می‌کنم این دوستان هم از این لیست‌ها برائت بجویند و عدم رضایت‌شان را از این امر اعلام کنند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 258 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

سکوت دربرابر حمایت انگلیس یعنی رضایت/ دندان کسی که علیه انقلاب حرف بزند می‌شکنم/ با هاشمی تند صحبت کردم وگفتم شما خودت خودت را خراب کردید

سرباز گمنام ولایت بازدید : 513 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 293 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 همه شواهد و مستندات موجود حکایت از آن دارند که یک جریان آلوده و بدسابقه با همراهی برخی از نامزدهای همسو - و یا بی‌خبر و فریب‌خورده - از انتخابات پیش‌روی به عنوان «بهانه» برای اهداف «غیرانتخاباتی» خود بهره می‌گیرند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 414 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

دیپلماسی نبود که آمریکا را به پای مذاکرات کشاند بلکه دست بلند و قدرت اسلام بود، اینکه خودشان می گویند 100هزار موشک حزب الله در حال اماده به سمت تلاویو است.

انگلیس مجلسی می‌خواهد که حاج قاسم را در تهران زمین‌گیر کند / بازپس گیری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران طی عملیات موفق اطلاعات سپاه

سرباز گمنام ولایت بازدید : 490 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

آمریکا جریان اشرافیت در کشور را به عامل منافع خود تبدیل نموده است/ سیاست های اقتصادی دولت برای تقویت اقلیت اشرافی است نه توده مردم

سرباز گمنام ولایت بازدید : 356 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بذرپاش 

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به شایعه شبکه های اصلاح طلب مبنی بر توزیع تراول 100 هزار تومانی توسط وی بین مردم، گفت:بنده حاضرم همه دارایی مالی ام را به آقای رئیس جمهور بدهم؛ در عوض وی سرمایه صرافی برادرشان را که در زمان التهاب قیمت ارز تاسیس شد؛ بین مردم شهرری توزیع کند.


سرباز گمنام ولایت بازدید : 327 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

خوب بود که این شرط سنی 75 سال را برای وزرا نیز می‌گذاشتند چراکه عمر خدمتی بعضی از وزرای دولت آقای روحانی دو بار کنتور انداخته است و به دارایی‌ها و مایملک خود نمی‌رسند. در نتیجه اینها به جای حل مشکلات جوانان به حل مشکلات خود می‌پردازند

فساد در دولت هاشمی با امثال کرباسچی نهادینه شد/ مشایی حامی برادر جهانگیری/ چرا رفسنجانی از بررسی فسادِکرسنت عصبانی می‌شود

سرباز گمنام ولایت بازدید : 341 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 با توجه به تعدیل نیروی گسترده ای که در بدنه کادر این سازمان صورت گرفته است و کاهش گسترده بودجه این بخش دولت پیشاپیش به سمت سیاست تعدیل توان موشکی و دفاعی رفته است و عملا دولت سیاستی را دنبال می کند که بعد از مرحله پرونده هسته ای، پرونده موشکی هم برای کشور باز می شود دولت به استقبال این موضوع رفته است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 247 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 410 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 مدعیان تدبیر و امید بار دیگر روز گذشته با بی‌تدبیری خود موجبات تحقیر و ناامیدی دانشمندان و مردم کشورمان را فراهم کردند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 352 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

شبکه ماهواره ای گروهک تروریستی منافقین موسوم به سیمای آزادی ارديبهشت ماه سال 1392 بیانیه ای منتسب به مسعود رجوی سرکرده اين گروهک منتشر کرد.در این بیانیه رجوي برخلاف دفعات پيشين صحبتي از تحريم انتخابات نکرد و پس از ذكر دشنام‌هاي خود به اصل نظام، به صراحت خواستار حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات جمهوري شد.در بخشي از پیام رجوي آمده است: «رفسنجانی باید پیرانه سر، ترس را کمی کنار بگذارد و بلادرنگ برای انتخابات ریاست جمهوری رژیم ثبت نام کند.»

سريال تخريب شوراي نگهبان توسط هاشمي رفسنجاني ادامه دارد/ از نتانياهو و رجوي تا بي بي سي چرا از هاشمي حمايت مي کنند؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 326 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

معیشت، رکود و اولویت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان!

 فضای کشور این روزها در تب انتخابات قرار گرفته است. انتخاباتی که همگان بر مهم بودن آن تاکید می کنند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 469 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

نگاه هاشمی رفسنجانی به روحانی + عکس

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:  روحانی یک هفته قبل از انتخابات۹۲، ۳درصد رأی داشت که با حمایت من به بالای ۵۰ درصد رفت.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 301 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

در حال حاضر 80 درصد واحدهای تولیدی تعطیل هستند و 800 هزار میلیارد تومان نقدینگی بانک هاست. بنابراین بانک ها می توانند نقش فعالی در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی داشته باشند. به یک سیستم نظارتی مشخص از سمت بانک مرکزی نیاز داریم تا در بانک اعمال شود تا 800 هزار میلیارد تومان به سمت واحدهای تولیدی رود.

پول مفسدان اقتصادی پشت برخی فهرست‌ها/ قطع یارانه‌‌ها اکنون به صلاح نیست/ ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی از تحریم است/ الگوی جدید قراردادهای نفتی هنوز به مجلس نیامده/ وعده ۱۰۰ روزه حل مشکلات ۹۰۰ روزه شد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 414 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

 حمایت فائزه هاشمی رفسنجانی از رسانه انگلیس

 فائزه هاشمی رفسنجانی گفت که هیچ دلیلی برای اعلام برائت از حمایت رسانه‌های انگلیسی از برخی فهرست‌های انتخاباتی نمی‌بیند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 211 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

طنز،طنز روز

 کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان و دولت حتی شعارها و مواضعی را مطرح کرده‌اند که برخی دولت‌ها هم نتوانسته‌اند آنها را اجرا کنند!

سرباز گمنام ولایت بازدید : 305 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

انگلیس چه نقشه‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان کشیده‌ است؟

 سرویس جاسوسی انگلیس (MI6) تصمیم گرفته اعضای اثرگذار مجلس خبرگان رهبری حذف شوند و برای همین، راهکار «رأی سلبی» برای انتخابات هفتم اسفند به منظور ممانعت از تشکیل یک مجلس خبرگان در تراز انقلاب اسلامی و در ضدیت کامل با استکبار را پی گرفته است

سرباز گمنام ولایت بازدید : 384 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به افرادی که در داخل، با تخریب شورای نگهبان، با دشمن هم‌صدایی می‌کنند گفتند: بیشتر این افراد متوجه صحبت‌های خود نیستند و نمی‌توان آنها را متهم به خیانت کرد، اما آنها باید متوجه شوند که نتیجه‌ی این هم‌صدایی، تکمیل کردن نقشه‌ی خطرناک دشمن است.

 حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به افرادی که در داخل، با تخریب شورای نگهبان، با دشمن هم‌صدایی می‌کنند گفتند: بیشتر این افراد متوجه صحبت‌های خود نیستند و نمی‌توان آنها را متهم به خیانت کرد، اما آنها باید متوجه شوند که نتیجه‌ی این هم‌صدایی، تکمیل کردن نقشه‌ی خطرناک دشمن است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 240 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

ما همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد کشورهای غربی می‌گذاریم که 36 سال با ما دشمنی کردند و همیشه در پروژه‌های براندازی شرکت کردند. اینها مسائلی است که اگر پای آنها دوباره به کشور باز شود، برای ما خسارت بیشتری به ارمغان می‌آورد. ما باید به کشورهای منطقه خود بیشتر توجه کنیم

مهمترین هزینه برجام یأس و ناامیدی دانشمندان بود/ در مذاکرات تعطیلی راکتور اراک را پذیرفته بودند، برای ترساندن مردم گفتند ممکن است چرنوبیل تکرار شود!/ همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد کشورهای غربی می‌گذاریم که ۳۶ سال با ما دشمنی کردند

سرباز گمنام ولایت بازدید : 348 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

دیدار سفیر دولت روحانی از ساختمان "بی بی سی" در لندن؟! 

برخی خبرها می گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است. اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است كه پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است."

سرباز گمنام ولایت بازدید : 303 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

این بادیگاردهای فرهنگی کسانی هستند که به آنها تعارفی زده شده و وارد این حوزه شده اند و هر لحظه هم منتظر هستند تا زودتر از موقعیت خود کنار بروند و وارد سفارتی و یا کشور دیگری بشوند که ای کاش زودتر بروند و ما در مسیر طبیعی کار خود را ادامه دهیم. من معتقد هستم جشنواره امسال برگ سیاهی برای دوستان بود.

خدا کند به آقای ایوبی صدارت سفارت فرانسه را بدهند و بگذارد ما هم در عالم سینما کار خود را انجام دهیم/ اراده‌ای پشت این جریان است که تحمل افرادی مثل ما را ندارد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 535 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت مبارز، تاکید کرد: من به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، قطعا به لیست این تشکل رای نخواهم داد چرا که با ملاحظه تنظیم شده و نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد

به عنوان عضو جامعه روحانیت به هاشمی‌ رای نخواهم داد/ سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است/ آقای هاشمی پشتیبان فتنه ۸۸ بود/ نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 334 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

وقتی بی بی سی دلواپس لیست هاشمی شد

 این روزها شبکه فارسی‌زبان بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریت مستقیم وزارت خارجه و سرویس اطلاعات خارجی انگلیس - MI6 - اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!

سرباز گمنام ولایت بازدید : 431 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

وزیر سابق اطلاعات : بیان کردن جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست، برای اینکه این موضوع را درک کنید، سلسله نشست های علمی که ده سال پیش، در مالزی و امریکا برگزار شد را بررسی کنید که خروجی آن ها همین لفظ اعتدال بود.

بیان جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست/ متاسفانه بسیاری از مسؤولان، ناخواسته با جاسوسی که دستگیر شد همراه شدند

سرباز گمنام ولایت بازدید : 317 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

با ورود نمایندگان جریان لاریجانی به لیست اصلاح‌طلبان به نظر می‌رسد کارگزاران همچنان ترجیح می‌دهند لاریجانیِ مثلا اصولگرایِ در پازل دولت و اصلاح‌طلبان را بر کرسی ریاست مجلس حفظ کنند و با یک «اصولگرای میانه‌رو» به جنگ «اصولگرایی اصیل» بروند. چرا که اگر عارف یا چهره‌ای اصلاح‌طلب بر کرسی ریاست مجلس بنشیند مجددا دوگانه اصلاح‌طلب-اصولگرا تقویت می‌شود، ولی اگر لاریجانی با تابلوی اصولگرایی ریاست مجلس را در دست داشت هباشد ولی خواسته های دولت و اصلاح‎طلبان را محقق کند دیگر هزینه‌ای برای جریان فتنه و حامی دولت نخواهد داشت.

لیست اصلاح‌طلبان و رونمایی از اصولگرایی وکیل‌الدوله/ آقای لاریجانی! این کدام اصولگرایی است که کارگزاران حمایت از آن را تصویب می‌کنند و با اصلاح‌طلبان در یک لیست جای می‌گیرد؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 421 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر نماینده مجلس وکیل‌الدوله باشد حتما با مشکل روبرو خواهیم شد. البته من به نمایندگان اینچنینی دولت ذلیل می‌گویم و نمایندگان دولت ذلیل هرگز نمی‌توانند تحول اقتصادی و پیشرفت ایجاد کنند.

داوودی:خودباختگی در برابر غرب از دل دانشگاه‌ها پدید می‌آید/ سلیمانی:نمایندگان «دولت‌ذلیل» نمی‌توانند تحول اقتصادی ایجاد کنند/عبدالملکی:دولت محتوای اقتصاد مقاومتی را پوچ کرده است

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • وبلاگ یا ثارالله
  • گردان بصیرت
  • پایگاه مقاومت اسلامی انجمن سربازان گمنام ولایت
  • وبسایت حضرت ایت الله موسوی جزایری
  • خامنه ای تنها نیست
  • پایگاه بسیج شهید محمود پازوکی
  • دانلود فایل چرا غني سازي حق مسلم و تضمين شده اعضاي NPT است؟
  • دانلود فایل ان پی تی چیست؟
  • دانلود فایل نگاهی اجمالی به آثار حقوقی توافقنامه
  • دانلود بیانیه ی توجیهی آمریکا در مورد توافقنامه ژنو
  • دانلود ترجمه ای که وزارت امور خارجه از توافقنامه ژنو ارائه داده است
  • دانلود فایل نقد و بررسی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل ترجمه ی صحیح و کامل توافقنامه ژنو
  • دانلود متن اصلی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • پایگاه خبری عماریون
  • پایگاه خبری عصر امروز
  • پایگاه خبری 598
  • پایگاه خبری صابر نیوز
  • پایگاه خبری بی باک نیوز
  • روزنامه9دی
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • پایگاه درسهایی از قرآن
  • سایت جامع مذهبی فرهنگی شهید آوینی
  • بچه های قلم
  • روزنامه کیهان
  • پایگاه خبری رجا نیوز
  • سایت مقام معظم رهبری
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما آِیا اجرای برجام سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می گردد؟
    به نظر شما در انتخابات مجلس دهم کدام گروه اکثریت مجلس را به دست می آورند؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5099
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 884
  • بازدید ماه : 884
  • بازدید سال : 31,095
  • بازدید کلی : 2,276,278
  • سیری در نهج البلاغه

    حکمت 174         ارزش خشم در راه خدا

    قال علیه السلام:آن کس که دندان خشم در راه خدا بر هم فشارد،بر کشتن باطل گرایان توانمند گردد.


    حکمت 161       ارزش مشورت و پرهیز از خود محوری   

    قال علیه السلام:هر کس خود رای شد به هلاکت رسیدو هر کس با دیگران مشورت کرد،در عقل های آنان شریک شد.