loading...
پایگاه خبری تحلیلی سرباز ولایت
سرباز گمنام ولایت بازدید : 327 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

خوب بود که این شرط سنی 75 سال را برای وزرا نیز می‌گذاشتند چراکه عمر خدمتی بعضی از وزرای دولت آقای روحانی دو بار کنتور انداخته است و به دارایی‌ها و مایملک خود نمی‌رسند. در نتیجه اینها به جای حل مشکلات جوانان به حل مشکلات خود می‌پردازند

فساد در دولت هاشمی با امثال کرباسچی نهادینه شد/ مشایی حامی برادر جهانگیری/ چرا رفسنجانی از بررسی فسادِکرسنت عصبانی می‌شود

سرباز گمنام ولایت بازدید : 393 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

 متوسط قیمت فروش نفت طی دولت‌های نهم و دهم ۷۹ دلار و در دولت یازدهم معادل ۷۸.۸ دلار در هر بشکه است، هر چند حجم صادرات نفت خام نسبت به دولت قبل ۵۰ درصد کاهش یافته، اما صادرات میعانات گازی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

نخ کرسنت کشیده شود بسیاری از مدیران دولت یازدهم احضار می‌شوند/ متوسط قیمت نفت در دولت قبل ۷۹ و در دولت یازدهم ۷۸ دلار بوده/جریان خاص از ارائه اطلاعات غلط به رئیس‌جمهور چه هدفی دنبال می‌کند؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 549 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

مجتبی شاکری

 رئیس جمهور وعده داده بود هر 100 روز یک بار به مردم گزارش بدهد، گفت: اگر وعده‌های رئیس جمهور فهرست شود مشاهده می‌کنیم عملاً هیچ‌کدام از وعده‌های دولت درباره معیشت و اقتصاد مردم عملی نشده است. هم اکنون جوانان کشور با مشکل بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج و معضلات اجتماعی مواجه هستند و بر کشور نیز رکود حاکم شده است اما دولت به‌جای اینکه فکری به حال جوانان و مردم کند به خودروسازان وام می‌دهد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 319 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

 امتیازات ویژه داده شده به شرکت کرسنت که آن زمان بیش از یک شرکت کاغذی نبود و شیوه تدوین و انعقاد انها چنان سؤال برانگیز و عجیب است که در محاکم قضایی ایران یک پرونده ویژه مجزا از پرونده اصلی درباره یکی از این الحاقیه‌ها گشوده شده است. شرکت کرسنت در این الحاقیه‌ها انحصارات بی‌نظیری به دست آورده است که تجدیدنظر و اصلاح این قرارداد را تقریبا غیر ممکن کرده است.

پس از محکومیت ایران در موضوع کرسنت در دادگاه لاهه، جهانگیری طلبکار شد!/ ۱۰ نکته‌ای که جهانگیری باید درباره دسته‌گل زنگنه بداند

سرباز گمنام ولایت بازدید : 285 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

افسران - آیا میدانید کرسنت چیست? آیا میدانید کرسنت هولوکاست ایران است? 

با میزان جرائم قرارداد کرسنت، به این نتایج می‌رسیم که می‌توان؛ ۳۰ هزار کیلومتر آزادراه ساخت و ۱۸۵ هزار تخت به بیمارستان‌های کشور اضافه کرد و بیش از ۶۰ هزار مدرسه در کشور احداث کرد و که تقریبا معادل بودجه عمومی سال جاری کشور است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 365 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

بذرپاش: خسارت ۷۲میلیارد دلاری مدیریت ژنرالی زنگنه/سفره مردم کوچک شد/"رکود" همه‌کارها غیرقاچاق/زنگنه به جای "فحاش‌خواندن" پاسخگو باشد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 901 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه نقش صیانت از دستگاه قضایی را به عهده دارد 

این روزها شنیده می شود قراردادهای مشابه کرسنت  در حال انعقاد است ولی مطمئنا با برخورد صحیح و عادلانه با این رویه باب این مطالب برای همیشه بسته خواهد شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 425 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

افشاگری زاکانی از جزئیات پرونده کرسنت/ ۱۳ سر‌فصل فساد در کرسنت ‌میلیارد‎ها دلار خسارت به ایران زد/ دبیرخانه شورای امنیت ملی پخش اسناد نفتی کرسنت را ممنوع کرده است

سرباز گمنام ولایت بازدید : 197 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: جسارت دستگاه قضایی در ورود به پرونده‌‌های بزرگ نفتی؛ جامانده‌ بزرگی به نام «کرسنت» 

ورود بدون اغماض به پرونده‌های مهدی هاشمی و بابک زنجانی نشان داد که اراده و شجاعت کافی در دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده‌های بزرگ و پیچیده وجود دارد و می‌توان امیدوار بود که دیگر پرونده‌های مهم اقتصادی نیز با همین جدیت مورد رسیدگی قرار بگیرند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 289 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

در حالی که پیش از این اخباری مبنی بر رد حکم دادگاه متهمان کرسنت در دیوان عالی کشور منتشر شده بود، منابع موثق خبر می‌دهند دیوان عالی کشور حکم متهمان این پرونده را تأیید کرده است. 

 

تایید فساد مدیرانی که زنگنه ژنرال نفتی می نامید، توسط دیوان عالی کشور/ جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی و انفصال از خدمت ، مجازات عاملان فساد کرسنت/ انتظار برکناری مقام عالی نفتی دخیل در پرونده کرسنت

 
سرباز گمنام ولایت بازدید : 305 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

 

با وجود برملا شدن پشت پرده دکل ۸۷ میلیون دلاری و نقش آفرینی فرزند یک وزیر اصلاحات و بعضی افراد ذینفوذ دیگر در این پرونده، دلال مشهور نفتی ارتباط خود با شرکت دین را تکذیب می‌کند، اما اسناد جدید ثابت می کند که تمام وجوه پرداختی برای خرید دکل فورچونا به حساب وی واریز شده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 697 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

رانت دلالان واردات بنزين از حذف شفافيت مصرف سوخت / پشت پرده فروش ريفرميت (ماده اوليه بنزين) به دلالان نفتي مرتبط با پرونده كرسنت

سرباز گمنام ولایت بازدید : 345 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: قوه قضائیه محاکمه متهمان دیگر پرونده کرسنت را آغاز کند/ انتشار نحوه رشوه‌گیری مهدی هاشمی مطالبه عمومی است 

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه انتشار عمومی نحوه رشوه‌گیری مهدی هاشمی در حوزه نفت، از تکرار این ماجرا جلوگیری می‌کند، گفت: قوه قضائیه باید محاکمه دیگر متهمان پرونده کرسنت را نیز آغاز کند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 144 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

یک ایراد جدی که به حزب کارگزاران و اصلاح طلبان است، این است یک ایراد هم از کرسنت نمی‌گیرند. زمانی که در مجلس بودم گزارشی آمد که فردی به نام بابک زنجانی میعانات و فرآورده های نفتی را از ایران می‌گیرد و می فروشد و به گونه ای عمل می کند که انگار نمی خواهد پولش را برگرداند.

در کرسنت رشوه گرفتند و به حساب حزب‌شان ریختند/طرح تحقیق و تفحص از بابک زنجانی را اول من نوشتم/ پرونده کرسنت را به این دلیل امنیتی کردند که دست خودشان رو نشود

سرباز گمنام ولایت بازدید : 342 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

علیرضا زاکانی

تیم مذاکره کننده خائن نیست اما زورشان نرسید/صالحی گفت «بروید دعا کنید این توافق بهم بخورد»/ آن کسی که برای ما ۳.۵ درصد را ساخت امروز در آب و فاضلاب کار می کند/ سوئیفت هشت سال آینده لغو خواهد شد

فاجعه کرسنت در وزارت زنگنه خسارت ۳۰ میلیارد دلاری به کشور زد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 193 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

الیاس نادران 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده کرسنت که در مسئولیت‌های خود ابقا شده بودند، گفت: این متهمان هنوز در مسئولیت‌های کلیدی وزارت نفت حضور دارند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 208 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

 

شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران که ظاهرا به طور غیرمعمول در اختیار «ع.ت» دلال احیاکننده قرارداد کرسنت قرار گرفته است، از طریق رابطه و انحصار اقدام به فعالیت در عرصه اقتصادی و کسب درآمد می‌کند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 113 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

هر چند آمریکایی‌ها در طول یک سال گذشته سعی کرده‌اند اینگونه القا کنند که دیپلماسی، یگانه مسیر پیش روی آنها با ایران است ولی طرح تازه‌ و بسیار پیچیده‌ای را برای یک فرآیند استحاله از درون و براندازی نرم کلید زده‌اند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 190 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

توصیه عجیب زنگنه به رسانه‌ها درباره فساد کرسنت/ متهم ۸۰۰ هزار دلاری، واردکننده بنزین در دولت 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر مسئول یکی از شرکت های وارد کننده بنزین در این دولت در واقع کسی است که در پرونده رشوه گرفتن از دلال کرسنت ۸۰۰ هزار دلار به حساب او پول ریخته اند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 133 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 اثبات کلفتی پرونده فرامنطقه‌ای م.ه!/ شاهدانی که نیستند 

این مبلغ به حساب کردیت سوئیس ارسال شود و از آن‌جا به حساب شماره 01019161 در بانک توسعه صادرات ایران در تهران با کد شعبه 1301 واریز گردد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 100 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

عمل قضایی و عادلانه در برابر فساد آنگاه از شیرینی و پشتوانه ملی برخودار می شود که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی همگان در برابر قانون یکسان باشند و بدون ملاحظه گرایش های فکری ، جناحی و حزبی مورد برخورد و تنبیه قرار بگیرند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 113 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جزئیاتی از اتهامات پرونده پدیده، از انتشار لیست مدیران رده‌بالای دولتی که متهم به فساد اقتصادی هستند خبر داد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 379 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

 

بیژن زنگنه وزیر نفت دوره سازندگی و اصلاحات و تدبیر و امید!!! در مورد ویژگی های وزیر نفت در وزارت دولت یازدهم معتقد است که "باید گروهبان‌ها جای خود را به ژنرال ها دهند"

سرباز گمنام ولایت بازدید : 107 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

 

خدمت شما عرض کنم ایشان در مجلس که آمد، قول داد دو هفته ای موضوع كرسنت را حل کند و فساد كرسنت را کما فی السابق در وزارت نفت دنبال کند و در لاهه نیز از منافع کشور دفاع کند، ولی متأسفانه آن چیزی که اتفاق افتاد، عکس این بود. یعنی ما شاهد بودیم کسانی که در این پرونده کار میکردند و لاهه میرفتند، همان روز جمعه عزل شدند! این چندمین باری است که به مجلس دروغ گفتند. وزیری که قول ميدهد و بلافاصله ضد قولش عمل ميکند و آن گزارشهایی که رفته به مجلس نداده. بسیاری از اسامی و اتفاقات هست که هنوز روزش نرسیده ما افشا کنیم. در همان روزهای رأی اعتماد یکی از متهمان اصلی پرونده را در مجلس دیدم، صدایش زدم گفتم جنابعالی 850 هزار دلار پول توی حسابت آمده، حالا اینجا چکار میکنی؟! گفت آمدم برای زنگنه رأی جمع کنم...

سرباز گمنام ولایت بازدید : 69 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

آقای بیم و امید! دوران پیام‌ یکطرفه و امنیتی‌بودن به سر آمده است 

دوران "بیم و امید" به یکی از پرتناقض‌ترین دوران‌ های اخیر تبدیل شده است؛ دورانی که عده ای از مسئولان دولتی در خطابه خوانی، شعارهای زیبا و مردم پسند می دهند اما همزمان عده ای دیگر، آشکارا برخلاف همان خطابه ها عمل می کنند.

 

سرباز گمنام ولایت بازدید : 109 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

38 

آن آقازاده ؛ آن که دارد پرونده‌هایی سرگشاده ؛ آن‌که گویند از اموال دانشگاه آزاد کرد استفاده؛ آن نور چشمی خانواده ؛ آن‌که هست برای دفاع از خود آماده؛ آن‌که ۶۰میلیون دلار از شرکت توتال فرانسه در جیب نهاده !

سرباز گمنام ولایت بازدید : 121 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

رسانه‌ها درباره کرسنت ساکت نباشند 

نقض حاکمیت، به ضرر بودن فرمول قیمت گذاری در مقایسه با قراردادهای نفتی دیگر در منطقه و شائبه فسادی که در عقد این قرار داد مطرح شده بود به واسطه برخی واسطه ها علل اعتراض نمایندگان به این پرونده بود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 42 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

چگونه است که دولت اعتدال خود را موظف به قرارداد ننگین کرسنت و تاراج منابع گازی کشور می داند، اما زیر بار بورسیه های قانونی دولت قبل نمی رود؟

چگونه است که دولت اعتدال خود را موظف به قرارداد ننگین کرسنت و تاراج منابع گازی کشور می داند، اما زیر بار بورسیه های قانونی دولت قبل نمی رود؟ 

در تاریخ خواهند نوشت که چهار سال بعد از فتنه ۸۸، دولتی تحت لوای اعتدال از دانشجویانی که رهبر انقلاب آنان را افسران جنگ نرم نامیدند، انتقام گرفت. 

سرباز گمنام ولایت بازدید : 47 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

فردا دوازدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی 

دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی فردا در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 47 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 

الآن شما در هر کشوری بروید، در اقتصاد آنها یک سنت هم حساب و کتاب دارد. اینجا یک دفعه می بینید یک قراردادی وضع شده مثل کرسنت که میلیاردها دلار، فساد در آن است. می گویند آقا حرف نزنید. چشم، حرف نمی زنیم. حالا مشکل شما حل شد؟ و تازه کرسنت نیست، استات اویل چه؟ آن سوی مرزها 5 سال، 10 سال قبل چند نفر را گرفتند گفتند آقا چرا رشوه دادید برای فلان قرارداد؟ محکومشان کردند، آبرویشان را بردند، از کار برکنارشان کردند. این سوی مرز یعنی در داخل ایران، یک نفر هم محکوم نشده که آقا چرا رشوه را گرفتید؟ یعنی رشوه دهنده آن طرف مرز محکوم شده و رشوه گیرنده این طرف محکوم نشده و آثار این رشوه در اقتصاد کشور چه بوده است؟ معلوم نیست. 

سرباز گمنام ولایت بازدید : 52 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

در جریان رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در دادگاه انقلاب تهران، اظهارنظرهای وکلای مهدی هاشمی در مقاطعی با تناقض روبه‌رو شد که یکی از آنها درباره حضور متهمی غیر از مهدی هاشمی در این پرونده بود.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 68 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

قاضی مقیسه به حج رفت/سریال محاکمه محرمانه مهدی هاشمی به آینده موکول شد

سریال محاکمه محرمانه مهدی هاشمی به آینده موکول شد

مذاکرات هسته ای به رهبری رییس دولت یازدهم و رسیدگی به اتهامات فرزند رفسنجانی دو محرمانه بزرگی هستند که تلاش می شود همچنان دور از چشم مردم پیگیری شود

سرباز گمنام ولایت بازدید : 57 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

خسارت 100 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت به کشور 

خسارت 100 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت به کشور

نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به خسارت حدود 100 ميليارد دلاري ايران در قرارداد کرسنت گفت: متاسفانه امروز اين خسارت در حال تكرار است و در دادگاه لاهه ايران محكوم شده است.
سرباز گمنام ولایت بازدید : 35 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

محاکمه مهدی هاشمی؛ امیدی رو به کم‌ رنگی!

محاکمه مهدی هاشمی؛ امیدی رو به کم‌ رنگی!
از هم اکنون قابل پیش بینی است که قاضی محترم، در نهایت به هر رایی که برسد، آن رای نخواهد توانست موجبات اقناع افکار عمومی را فراهم نماید
سرباز گمنام ولایت بازدید : 65 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

انتشار فایل صوتی مصاحبه مهدی هاشمی با کیهان لندن پس از تکذیب مصاحبه مهدی هاشمی با کیهان لندن، این رسانه سلطنت طلب، فایل صوتی این مصاحبه را در فضای مجازی منتشر کرد.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پس از تکذیب مصاحبه مهدی هاشمی با بیژن فرهودی، خبرنگار کیهان لندن، ارگان سلطنت طلب ها، فرهودی فایل صوتی این مصاحبه را در فضای مجازی منتشر کرد.

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی، چندین پیش در واکنش به انتشار متن مصاحبه موکلش با کیهان لندن گفته بود: «انتشار این مطالب، دست های پشت پرده که ناامید شده اند را نشان می‌دهد که هر روز دنبال سند سازی هستند. من اثبات می کنم که این حرکت سندسازی و کار انگلیس است و آن را به طور کامل تکذیب می کنم.»
سرباز گمنام ولایت بازدید : 67 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 در نشست محرمانه اقازاده و مجری باسابقه صدای امریکا چه گذشته است؟ 

در همان ابتدای گفتگو از مهدی سوال کردم آیا دارد این گفتگو را ضبط می‌کند و او با قهقهه اظهار داشت: من؟ من از شما باید بپرسم! او اضافه کرد که ما «شورت ترم» فکر نمی‌کنیم. ما سی ساله تو حکومتیم و اگر یکی از این خلاف‌ها بکنیم هیچ کس با ما حرف نمی‌زند.
سرباز گمنام ولایت بازدید : 58 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی در پاسخ به ادعای علیزاده طباطبایی درباره انتشار خبر گریه مهدی هاشمی در دادگاه گفت: آیا اگر بنویسیم او در دادگاه عطسه کرده جرم مرتکب شده‌ایم؟ چطور ادعای رسانه‌های افراطی درباره لبخند مهدی هاشمی در دادگاه جرم نیست؟ واکنش به انتشار خبر

سرباز گمنام ولایت بازدید : 58 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 
 
بانک جهانی در گزارشی از موضوع رشوه‌خواری ۱۵میلیون دلاری مهدی هاشمی در پرونده استات اویل نوشت: استات اویل در گزارش سال ۲۰۰۹ خود تأکید کرد شخصی که پشت شرکتِ واسطه رشوه‌خواری در این پرونده قرار داشته پسر رئیس‌جمهور سابق ایران بوده است.
 
روایت بانک‌ جهانی از پرونده رشوه‌خواری ۱۵میلیون دلاری مهدی هاشمی
 
 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • وبلاگ یا ثارالله
  • گردان بصیرت
  • پایگاه مقاومت اسلامی انجمن سربازان گمنام ولایت
  • وبسایت حضرت ایت الله موسوی جزایری
  • خامنه ای تنها نیست
  • پایگاه بسیج شهید محمود پازوکی
  • دانلود فایل چرا غني سازي حق مسلم و تضمين شده اعضاي NPT است؟
  • دانلود فایل ان پی تی چیست؟
  • دانلود فایل نگاهی اجمالی به آثار حقوقی توافقنامه
  • دانلود بیانیه ی توجیهی آمریکا در مورد توافقنامه ژنو
  • دانلود ترجمه ای که وزارت امور خارجه از توافقنامه ژنو ارائه داده است
  • دانلود فایل نقد و بررسی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل ترجمه ی صحیح و کامل توافقنامه ژنو
  • دانلود متن اصلی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • پایگاه خبری عماریون
  • پایگاه خبری عصر امروز
  • پایگاه خبری 598
  • پایگاه خبری صابر نیوز
  • پایگاه خبری بی باک نیوز
  • روزنامه9دی
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • پایگاه درسهایی از قرآن
  • سایت جامع مذهبی فرهنگی شهید آوینی
  • بچه های قلم
  • روزنامه کیهان
  • پایگاه خبری رجا نیوز
  • سایت مقام معظم رهبری
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما آِیا اجرای برجام سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می گردد؟
    به نظر شما در انتخابات مجلس دهم کدام گروه اکثریت مجلس را به دست می آورند؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5099
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 886
  • بازدید ماه : 886
  • بازدید سال : 31,097
  • بازدید کلی : 2,276,280
  • سیری در نهج البلاغه

    حکمت 174         ارزش خشم در راه خدا

    قال علیه السلام:آن کس که دندان خشم در راه خدا بر هم فشارد،بر کشتن باطل گرایان توانمند گردد.


    حکمت 161       ارزش مشورت و پرهیز از خود محوری   

    قال علیه السلام:هر کس خود رای شد به هلاکت رسیدو هر کس با دیگران مشورت کرد،در عقل های آنان شریک شد.