loading...
پایگاه خبری تحلیلی سرباز ولایت
سرباز گمنام ولایت بازدید : 827 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (2)

ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد/ وقتی می‌بینید دشمن از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید/ دشمن به بنده هم می‌گوید «تندرو»/ دشمن میانه‌رو را کسی می‌دانند که در برابر آنها تسلیم باشد/ تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست

ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد/ وقتی می‌بینید دشمن از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید/ دشمن به بنده هم می‌گوید «تندرو»/ دشمن میانه‌رو را کسی می‌دانند که در برابر آنها تسلیم باشد/ تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست

سرباز گمنام ولایت بازدید : 576 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

لیست نهایی نامزدهای «ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان» و «خبرگان جامعه مدرسین» در سراسر کشور + اسامی //////// آماده انتشار آماده انتشار  آماده انتشار  آماده انتشار  آماده انتشار  آماده انتشار آماده انتشار

 دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از صبح جمعه، هفتم اسفند‌ماه، برای انتخاب 290 نماینده ملت در 207 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. با یادداشت‌برداری یا ذخیره این صفحه روی گوشی یا تبلت خود می‌توانید هنگام نگارش اسامی نامزدهای مد نظر در شعب اخذ رأی، در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 256 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

به چه کسانی رای می دهم و چرا؟

جناح های سیاسی ایران، هردو کم و بیش به مفاسد اقتصادی آلودگی هایی پیدا کرده اند. اما فرق اصلاحطلبان و اصولگرایان این است که اصلاحطلبان در عمل، خود را مصون از فساد می پندارند اما اصولگرایان، نسبت به فساد حساسند و مبارزه با فساد را از دورن خود شروع می کنند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 645 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

حالا بعد از گذشتن از فتنه ۸۸ و بعد از بلوایی که فتنه گران به پا کردند مدعی شده و به میدان آمدند و صحبت از انتخابات آزاد می کنند و می گویند باید انتخابات آزاد باشد تا ما هم بتوانیم بیاییم حالا بعد از فتنه گری منتظر جایزه گرفتن هم هستند.

آیت الله جنتی: آن گردن کلفت از انتخابات آزاد می گوید و ضد انقلاب هم پشت سر او حرفش را تکرار می کنند!/ آیت الله یزدی: چند بار دیگر باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب؟ / علامه مصباح یزدی: دينت را از فيضيه گرفتی يا از انگلستان؟

سرباز گمنام ولایت بازدید : 469 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

 رای می دهم چون ؛«من انقلابی ام»/رای می دهم تا انگشت جوهرنشان خود را در چشم فتنه گران فرو برم 

من رای می دهم حتی به قیمت ثبت آخرین نفس و اگر یک نفس از عمرم باقی باشد، آن را هم فدای امر رهبرم می کنم و رای می دهم تا آن دنیا شرمنده مولایم رهبرم حضرت امام خامنه ای نباشم و آن دنیا نگویند که تو به اندازه یک رای خود می توانستی بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کنی و اما نکردی و از این اوجب واجبات پرهیز کردی.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 583 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: احترام ویژه به «دشمن انگلیس» در تهران/ همایش داغ اصولگرایان در روز سرد اصلاح‌طلب‌ها

 همایش تجلیل از فقهای ضدانگلیسی (آیات جنتی، یزدی و مصباح) با عنوان «نه، به دخالت انگلیس» با حضور جمع کثیری از مردم در تهران برگزار شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 490 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 944 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

ائتلاف معتمدین انقلابی اصول گرا در سراسر کشور، فهرست نامزدهای مورد نظر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را اعلام کرد. 

ائتلاف معتمدین انقلابی اصول گرا در سراسر کشور، فهرست نامزدهای مورد نظر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را اعلام کرد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 771 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

بررسی ها نشان می دهد که اصلاح طلبان، هم مسیر با دولت یازدهم، صرفا گشایش سیاسی با غرب را در اولویت اول برنامه های خود قرار دادند؛ در حالیکه تاکید بیشتر لیست اصولگرایان بر بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و بهتر شدن معشیت مردم بوده است. در لیست اصلاح طلبان هیچ اقتصاد دادنی وجود ندارد و در لیست مقابل تنها یک فارغ التحصیل رشته های سیاسی وجود دارد.

4 انتخاب فامیلی در لیست اصلاح طلبان / 10 چهره اقتصادی در اردوگاه اصولگرایی در مقابل لیست خالی از اقتصاددان اصلاح طلبی! / 6 نامزد اصلاح طلب بدون سابقه مدیریتی و تنها یک اصلاح طلب با سابقه حضور در هیئت وزیران

سرباز گمنام ولایت بازدید : 561 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

علی اصغر زارعی

اگر ما به‌دلخواه خودمان یک یا چندنفر از لیست ۳۰نفره ائتلاف اصولگرایان را حذف کنیم و یا اصلاً به کمتر از ۳۰ نفر رأی بدهیم؛ مفهوم آن این است که یک کرسی را برای طرف مقابل خالی کرده‌ایم و در واقع یک رأی به طرف مقابل اضافه می‌کنیم.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 531 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

برائت نامزدهای خبرگان از فهرست انتخاباتی هاشمی به دلیل حمایت «BBC»

 آیات عظام موحدی کرمانی، تسخیری، بطحایی گلپایگانی، اعرافی، دری نجف‌آبادی و حمیدی، از قرار گرفتن نام‌شان در لیست مورد حمایت انگلیس، اعلام برائت کردند و گفتند نام‌شان بدون هماهنگی در لیست هاشمی و روحانی قرار گرفته است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 534 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: «جنتی،مصباح و یزدی» مصداق عارفان پاک طینت و مبارز هستند/ برای علمای اسلام افتخار است مورد بغض انگلیس باشند

 برای علمای راستین ما مایه افتخار و مباهات است که مورد بغض انگلیس قرار بگیرند. امروز آیت الله جنتی، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله یزدی مصداق اسلام ناب، اسلام مستضعفین، اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو و اسلام پاک طینتان عارف هستند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 428 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

غیرت ایرانیان در برابر انگلیسی ها/ برگی از کتاب قطور مبارزات مردم ایران با استعمار پیر/ مجلس انگلیسی؟ 

به هرحال فعلا بحث ما این نیست که آیا مصدق در مذاکراتش اشتباه کرد یا نکرد؛ بحث اصلی این است که او تنها بخاطر پافشاری بر حقوق مردم ایران، با انواع و اقسام توطئه و تحریم و فشار و جنگ روانی مواجه و در نهایت با کودتا سرنگون شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 265 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

جامعه مدرسین   

لیست خبرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه در تهران و سراسر کشور منتشر شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 249 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

ائتلاف بزرگ اصولگرایان

بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور با اسامی افراد مشخص شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 405 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

آيت الله مدرسي يزدي  

آیت‌الله مدرسی یزدی از افرادی که مورد حمایت انگلیس قرار گرفته‌اند اما از آنها تبری نمی‌جویند به‌شدت انتقاد کرد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 480 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

 دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌ها اسمشان را زده‌اند؛ من توصیه می‌کنم این دوستان هم از این لیست‌ها برائت بجویند و عدم رضایت‌شان را از این امر اعلام کنند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 258 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

سکوت دربرابر حمایت انگلیس یعنی رضایت/ دندان کسی که علیه انقلاب حرف بزند می‌شکنم/ با هاشمی تند صحبت کردم وگفتم شما خودت خودت را خراب کردید

سرباز گمنام ولایت بازدید : 513 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 403 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

193405 

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای خطاب به آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی، میرمحمدی، محمدی نیک (ری شهری)، شاه آبادی، قمی، تسخیری، سجادی عطاآبادی، دری نجف آبادی، بطحایی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی از آنها خواست تا با اعلام برائت از لیست مورد حمایت انگلیس خط بطلان بر فتنه انگلیسی بکشند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 414 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

دیپلماسی نبود که آمریکا را به پای مذاکرات کشاند بلکه دست بلند و قدرت اسلام بود، اینکه خودشان می گویند 100هزار موشک حزب الله در حال اماده به سمت تلاویو است.

انگلیس مجلسی می‌خواهد که حاج قاسم را در تهران زمین‌گیر کند / بازپس گیری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران طی عملیات موفق اطلاعات سپاه

سرباز گمنام ولایت بازدید : 356 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بذرپاش 

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به شایعه شبکه های اصلاح طلب مبنی بر توزیع تراول 100 هزار تومانی توسط وی بین مردم، گفت:بنده حاضرم همه دارایی مالی ام را به آقای رئیس جمهور بدهم؛ در عوض وی سرمایه صرافی برادرشان را که در زمان التهاب قیمت ارز تاسیس شد؛ بین مردم شهرری توزیع کند.


سرباز گمنام ولایت بازدید : 247 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 784 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)
سرباز گمنام ولایت بازدید : 215 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

ائتلاف اصولگرایان

بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور با اسامی افراد مشخص شد.


سرباز گمنام ولایت بازدید : 363 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

 اگر حذف هرکدام از 30 نفر اعضای فهرست رقم بخورد و عدد آن در تعداد واجدان شرایط رای دادن ضرب شود مشخص می شود که کل فهرست ناگهان با افت چندصد هزار رای مواجه می شود، به عبارت دیگر نه تنها فرد جایگزین رای نمی آورد که سایر افراد فهرست هم با خطر مواجه می شوند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 301 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

در حال حاضر 80 درصد واحدهای تولیدی تعطیل هستند و 800 هزار میلیارد تومان نقدینگی بانک هاست. بنابراین بانک ها می توانند نقش فعالی در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی داشته باشند. به یک سیستم نظارتی مشخص از سمت بانک مرکزی نیاز داریم تا در بانک اعمال شود تا 800 هزار میلیارد تومان به سمت واحدهای تولیدی رود.

پول مفسدان اقتصادی پشت برخی فهرست‌ها/ قطع یارانه‌‌ها اکنون به صلاح نیست/ ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی از تحریم است/ الگوی جدید قراردادهای نفتی هنوز به مجلس نیامده/ وعده ۱۰۰ روزه حل مشکلات ۹۰۰ روزه شد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 223 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

جامعه مدرسین 

 لیست خبرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه در تهران و سراسر کشور منتشر شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 416 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

ائتلاف اصولگرایان

بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور با اسامی افراد مشخص شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 415 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

 آنچه واضح است که طراحی رسانه‌های دشمن با اسم رمز «نه به فقه داعشی» یا «نه به مثلث جیم»، خط واحدی است که اصلی‌ترین چهره‌های انقلابی مجلس خبرگان بکار گرفته شده و همین خط نیز در رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی هم دنبال می‌شود. رمز دشمنی ضدانقلاب خارج‌نشین و رسانه‌های استکباری با آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی را باید در پایبندی و پایداری آنها بر دفاع از اصول اسلام ناب ، انقلاب و دفاع از رهبری دانست. "یاران انقلاب و اسلام ناب" مورد بغض "دشمنان انقلاب و اسلام‌های تقلبیِ رحمانی  واعتدالی" هستند.

اشاره امام خامنه ای  به توصیه بی بی سی برای رای ندادن به علمای انقلابی در مجلس خبرگان/ بی بی سی: به آیت‌الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهید/ رهبرانقلاب:وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 240 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

ما همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد کشورهای غربی می‌گذاریم که 36 سال با ما دشمنی کردند و همیشه در پروژه‌های براندازی شرکت کردند. اینها مسائلی است که اگر پای آنها دوباره به کشور باز شود، برای ما خسارت بیشتری به ارمغان می‌آورد. ما باید به کشورهای منطقه خود بیشتر توجه کنیم

مهمترین هزینه برجام یأس و ناامیدی دانشمندان بود/ در مذاکرات تعطیلی راکتور اراک را پذیرفته بودند، برای ترساندن مردم گفتند ممکن است چرنوبیل تکرار شود!/ همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد کشورهای غربی می‌گذاریم که ۳۶ سال با ما دشمنی کردند

سرباز گمنام ولایت بازدید : 159 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

 ما باورمان این است که مهم‌ترین مسئله مردم، مسئله معیشت و اقتصاد است و مجلسی که با رای مردم تشکیل می‌شود باید عاقلانه، عادلانه به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 248 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

 ما بر سر يک دو راهي هستيم؛ يک پيچ مهم تاريخي؛ مي توانيم در مسير انقلاب اسلامي که مدار و موازنة قدرت را در جهان تغيير داد و دو قطبي کمونيسم و سرمايه داري را به اسلام و ليبرال دموکراسي برگرداند حرکت کنیم، و یاخدای ناکرده سازشکار شویم. بی شک مردم بزرگوار ما مسير اسلام ناب را انتخاب خواهند کرد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 303 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

این بادیگاردهای فرهنگی کسانی هستند که به آنها تعارفی زده شده و وارد این حوزه شده اند و هر لحظه هم منتظر هستند تا زودتر از موقعیت خود کنار بروند و وارد سفارتی و یا کشور دیگری بشوند که ای کاش زودتر بروند و ما در مسیر طبیعی کار خود را ادامه دهیم. من معتقد هستم جشنواره امسال برگ سیاهی برای دوستان بود.

خدا کند به آقای ایوبی صدارت سفارت فرانسه را بدهند و بگذارد ما هم در عالم سینما کار خود را انجام دهیم/ اراده‌ای پشت این جریان است که تحمل افرادی مثل ما را ندارد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 356 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

 رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی میخواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا میکرد و از او میپرسید که این کار را بکنم یا نکنم. انگلیس‌ها یک روزی این‌جور در امور کشور دخالت میکردند؛ بعد هم آمریکایی‌ها، یک مدّتی هم هر دو؛ امروز این دستها قطع شده است؛

رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی میخواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا میکرد و از او میپرسید که این کار را بکنم یا نکنم. انگلیس‌ها یک روزی این‌جور در امور کشور دخالت میکردند؛ بعد هم آمریکایی‌ها، یک مدّتی هم هر دو؛ امروز این دستها قطع شده است؛

سرباز گمنام ولایت بازدید : 535 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت مبارز، تاکید کرد: من به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، قطعا به لیست این تشکل رای نخواهم داد چرا که با ملاحظه تنظیم شده و نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد

به عنوان عضو جامعه روحانیت به هاشمی‌ رای نخواهم داد/ سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است/ آقای هاشمی پشتیبان فتنه ۸۸ بود/ نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد

سرباز گمنام ولایت بازدید : 327 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

مهدی فضائلی

 خوشبختانه در شرایطی که شاهد تکثر در طیفها و سلایق مختلف اصولگرایی بودیم و این تشتت می‌توانست منجر به نتیجه‌ای نامطلوب شود اما با تدبیری که در چند ماه اخیر برای رسیدن به وحدت در اصولگرایان صورت گرفت و همه تشکل‌های این جریان از آن استقبال کردند، این تدبیر به نتیجه رسید و لیست واحد ارائه شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 319 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

ائتلاف اصولگرایان

بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۱۲۷ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 443 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب در همایش نفوذ

مسئول قرارگاه عمار با تأکید بر اینکه لیست ۳۰نفره اصولگرایان با هدف جلوگیری از نفوذ دشمن بسته شده، راهکار مقابله با این اقدام دشمن را اعتماد به جریان اصولگرایی عنوان کرد.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 266 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • وبلاگ یا ثارالله
  • گردان بصیرت
  • پایگاه مقاومت اسلامی انجمن سربازان گمنام ولایت
  • وبسایت حضرت ایت الله موسوی جزایری
  • خامنه ای تنها نیست
  • پایگاه بسیج شهید محمود پازوکی
  • دانلود فایل چرا غني سازي حق مسلم و تضمين شده اعضاي NPT است؟
  • دانلود فایل ان پی تی چیست؟
  • دانلود فایل نگاهی اجمالی به آثار حقوقی توافقنامه
  • دانلود بیانیه ی توجیهی آمریکا در مورد توافقنامه ژنو
  • دانلود ترجمه ای که وزارت امور خارجه از توافقنامه ژنو ارائه داده است
  • دانلود فایل نقد و بررسی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل ترجمه ی صحیح و کامل توافقنامه ژنو
  • دانلود متن اصلی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • پایگاه خبری عماریون
  • پایگاه خبری عصر امروز
  • پایگاه خبری 598
  • پایگاه خبری صابر نیوز
  • پایگاه خبری بی باک نیوز
  • روزنامه9دی
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • پایگاه درسهایی از قرآن
  • سایت جامع مذهبی فرهنگی شهید آوینی
  • بچه های قلم
  • روزنامه کیهان
  • پایگاه خبری رجا نیوز
  • سایت مقام معظم رهبری
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما آِیا اجرای برجام سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می گردد؟
    به نظر شما در انتخابات مجلس دهم کدام گروه اکثریت مجلس را به دست می آورند؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5099
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 901
  • بازدید ماه : 901
  • بازدید سال : 31,112
  • بازدید کلی : 2,276,295
  • سیری در نهج البلاغه

    حکمت 174         ارزش خشم در راه خدا

    قال علیه السلام:آن کس که دندان خشم در راه خدا بر هم فشارد،بر کشتن باطل گرایان توانمند گردد.


    حکمت 161       ارزش مشورت و پرهیز از خود محوری   

    قال علیه السلام:هر کس خود رای شد به هلاکت رسیدو هر کس با دیگران مشورت کرد،در عقل های آنان شریک شد.