loading...
پایگاه خبری تحلیلی سرباز ولایت
سرباز گمنام ولایت بازدید : 305 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

 

کاریکاتور/ حمایت از آمران به معروف با قیچی

 

فرهنگ نیوز: در روزهای اخیر پرونده قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در بین قوا می چرخد و این فریضه مهم و حیاتی برای بقای روح جامعه دچار کم لطفی شده است. موضوعی که با دوفوریت در مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد، اما به دلیل مخالفت قوه مجریه با کلیات طرح متوقف شد.
سرباز گمنام ولایت بازدید : 254 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

با سلام؛

در پی دهن کجی استکبار جهانی در مذاکرات هسته ای مبنی بر بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به خطرات و تبعات امنیتی این موضوع، از ملت عزتمند ایران می خواهیم که در پویش مردمی "ما اجازه نمیدهیم" شرکت کنند.
اینستاگرام: instagram.com/wedontallow/
وبلاگ: wedontallow.blog.ir
لطفا تصاویر از خود با پوستر "ما اجازه نمیدهیم" را با هشتگ زیر در اینستاگرام قرار داده یا برای ما بفرستید.
#ما_اجازه_نمیدهیم

سرباز گمنام ولایت بازدید : 115 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

از این لحظه، یارانه‌ شما قطع می‌شود! 

در خبرها آمده که بود که یارانه‌ی اقشار پردرآمد قطع می‌شود و یا اینکه شده است! بعد هم یک سری از مسئولین آن را تکذیب و بعد تکذیبشان را تکذیب کردند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 46 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

طنز/ ظریف جون! برات حرف در میارن ها!

 طنز- م.ر سیخونکچی: من همان اولش هم گفتم هیچ آدم عاقلی نمی‌آید همچین کاری کند ها! اصلاً مگر می‌شود باور کرد یک نفر معتقد باشد هر توافقی با دشمن، از توافق نکردن بهتر است؟! بابا جان دارم این ماجرای کمپین قلابی شش سینماگر را میگویم که در پوسترش همچین چیزهایی نوشته بود.بعد هم که معلوم شد آقای ظریف، وزیر امور خارجه محترم و کاربلد خودشان زنگ زده بودند به سینماگرها که بیایید چنین چیزی را امضا کنید تا فیلان و بهمان! به جان خودم جناب آقای مجیدی خودش گفته که کار، کار ظریف است! با این وصف هیچ بعید نیست در آینده‌ای نه چندان دور، معلوم شود از وزارت امور خارجه چنین تماسهایی هم برقرار شده است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 89 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

درروزهای اخیر اقدام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیلترینگ برخی سایت‌های منتسب به جریان اصولگرایی واکنش‌هایی را در بین اهالی فرهنگ و رسانه کشور ایجاد کرده است.علیرغم اینکه این اقدام فی نفسه یک اقدام برای شفاف سازی و روشن شدن فضای خبری کشور اقدام موثری به حساب آید اما اعتراضات بخش عمده ای از فعالان رسانه‌ای کشور عمدتاً بر برخورد گزینشی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای برخورد با سایت های خبری تحلیلی بدون مجوز است.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 48 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

 

رییس جمهور عزیز در سخنانی به صدا و سیما انتقاد کرده که چرا موفقیتهای دولت را پوشش نمیدهد؛ و این در حالی است که در یکسال گذشته فقط 40 هزار ساعت ناقابل از آنتن این رسانه در خدمت دولت بوده است. در همین راستا کنداکتور یک روز از تلویزیون را طبق سلیقه رییس جمهور و دولت محترم چیده‌ایم. باشد که باب میلشان باشد و خوششان بیاید و رستگار شویم!
 
سرباز گمنام ولایت بازدید : 63 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

رئیس جمهور که چندی پیش منتقدان ژنو و مذاکرات هسته‌ای را بی‌سواد خوانده بود، اینبار آنها را به لقب بزدلی مزین(!) کرد تا میزان سعه صدر و انتقاد پذیری دولتش را به رخ همگان کشیده باشد!

به گزارش بی‌باک، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور که با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایران و اسلام هراسی‌ گفت که منطق قوی اجازه نمی‌دهد ایران هراسی و اسلام هراسی به نتیجه برسد.

وی در ادامه دیپلمات‌های ایران را از دیپلمات‌های برتر جهانی دانست و افزود: در مذاکرات مبنای ایران، خواست ملت است آنچه مردم از ما خواسته یا خواهند خواست را با شهامت دنبال می‌کنیم؛ اگر دچار محاسبه غلط شویم به پیروزی نمی‌رسیم.

روحانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند، تاکید کرد: سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.

وی با بیان اینکه در مذاکرات دولت کار بزرگی کرده است، گفت: یک نفر به من گفت، جوری عمل کنید که سر طرف مقابل کلاه بگذارید، گفتم این دوران تمام شده؛ تحریم‌ها را می‌شکنیم.

رئیس جمهو در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های دولت برای خروج از تورم و رکود تورمی اشاره کرد و گفت: کار دولت در مهار تورم در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است در پایان سال ۹۳ تورم به زیر ۲۵ درصد می‌رسانیم؛ بسته مصوبات دولت فردا رونمایی می‌شود.

وی گفت: برنامه اساسی دولت حرکت به سمت رونق تولید ملی است؛ لایحه یک فوریتی خروج از کشور از رکود توسط دولت تهیه و تقدیم مجلس شده که فردا در صحن مجلس مطرح می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مقتدر است و جمهوری اسلامی ایران در سایه استقلال و خودباوری در برابر دیگران می‌ایستد و از منافع خود دفاع می‌کند، اظهار داشت: این دولت اهل شعار نیست اهل عمل است؛‌ ما شعور می‌خواهیم به جای شعار، تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه و ما قادریم مشکلاتمان را حل کنیم که یک نمونه آن توافق ژنو بود.

وی افزود: یک قدم مهمی در این توافق برداشته شد که هم اصل غنی‌سازی در ایران پذیرفته شد و هم حق غنی‌سازی ما در چارچوب نیاز منطقه پذیرفته شد و اینکه بعد از دوران کوتاهی، ایران تفاوتی با دیگر کشورهای عضو ان پی تی نداشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما و وزارت خارجه کار بزرگی کردیم، گفت: حالا اگر عده‌ای ممنون این زحمت‌کشان نباشند دیر یا زود خواهند شد و تاریخ قضاوت خواهد کرد.

روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: ما شعار نمی‌دهیم و می‌خواهیم یک روابط صمیمانه و برد - برد داشته باشیم؛ باید چهره جمهوری اسلامی ایران را که در سالیان گذشته به ناروا محرف، مشوش و مشوه جلوه دادند، این چهره را بگردانیم و چهره واقعی را به دنیا معرفی کنیم و ما می‌خواهیم با همه آنهایی که می‌خواهند با ما رفتار خوب داشته باشند، مسائلمان را حل کنیم و حتی آنهایی که سالیان دراز در تخاصم بودند، اگر در برابر حقوق ملت ما سر فرود بیاورند، حتما تنش‌ها را کاهش می‌دهیم و اگر اطمینان پیدا کنیم که منافع ما تضمین است، روابط را عادی خواهیم کرد و تنها خط قرمز ما منافع ملی است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال برد - باخت نیستیم، گفت: برخی به بنده می‌گویند که سر طرف مقابل را کلاه بگذاریم اما این دوران تمام شده که کسی بتواند سر دیگری کلاه بگذارد. برخی حرف‌های قشنگی می‌زنند و شعار می‌دهند اما برای یک قرن - نیم قرن پیش است و آنها از تاریخ عقب هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: در طرف مقابل عده‌ای هستند که حتی بعد از توافق نهایی بگویند که ما جلوی ایران را گرفتیم و ایران را مهار کردیم اما دیگر این دنیا تمام شده و آنها نیز در ۵۰ سال پیش هستند؛‌ تنها در داخل کشور نیست که عده‌ای در ۵۰ سال پیش هستند آنها هم در ۵۰ سال پیش زندگی می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه عوض شدن دنیا و فضا باعث شد که اسرائیل در دنیا رسوا شود، تصریح کرد: به نظر من هیچ زمانی مثل جنگ غزه اسرائیل شکست نخورد و مفتضح نشد و حتی بزرگترین مدافعان اسرائیل نیز کم آوردند و نتوانستند از آن دفاع کنند؛ اسرائیل آدمکش و کودک‌کش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: این دولت، دولتی نیست که بخواهد از حقوق ملت کوتاه بیاید، سایر قوا نیز در کنار ما هستند و همه در کنار تدابیر رهبری هستیم و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم، بین قوا اختلاف بیندازد و یا خدایی نکرده به رهبری نظام توهین کند.

رئیس قوه مجریه بابیان اینکه از وزیر امور خارجه متخصص و هوشیارمان از طرف ملت ایران تشکر می‌کنم، گفت: بدانید ۹۰ درصد مردم همواره پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهند بود، البته با احتیاط گفتم، بیشتر از اینهاست؛ اواخر ماه مبارک رمضان و در زمان مذاکرات، آقا فرمودند که مرتب برای تیم مذاکره کننده دعا می‌کنم وحس می‌کنم که چه کارزار سختی دارند.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 76 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در خبرها آمده بود که یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما طی مذاکراتی نفس گیر، طولانی و عزت آفرینی که در وین داشته است، به عکاسی از وزیر امور خارجه آمریکا پرداخته و آن را در اینستاگرام خود قرار داده است. الهی مادرشان قربانشان شود که اینطور دارند عزت مملکت را حفظ میکنند! شما تا حالی کسی که انقدر عزت مملکت خودش را حفظ کند از نزدیک دیده بودید؟ ما که ندیده بودیم! فکرش را بکن... اصلاً بجای اینکه فکرش را بکنی، مصاحبه خبرنگار ما با همان عضور ارشد را در ادامه بخوانید:

سرباز گمنام ولایت بازدید : 79 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

حسن روحانی عصر شنبه در دیدار و ضیافت افطار اعضای دولت، معاونان وزرا و رؤسای سازمان‌های تابعه با یادآوری وعده‌های دولت به مردم و اهتمام جدی همه مسؤولان به اجرای آنها، گفت: ما به مردم وعده دادیم که این کشور را از آن مسیر بسیار سخت دیروز به مسیری آسان‌تر و راحت‌تر عودت خواهیم داد. یک سال از آن وعده ما گذشته است و از آن روزهایی که به مردم قول دادیم یک چهارم زمانمان صرف شده، باید بررسی کنیم که آیا به یک چهارم وعده‌ای که به مردم دادیم، عمل شده است؟ اگر نشده باید از مردم عذرخواهی کنیم.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 55 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همزمان با اینکه چند میلیون ایرانی از دریافت یارانه 45 هزار تومانی انصراف دادند تا دولت با تمام قدرت به مردم خدمت کند، همسر رییس جمهور همراه با سایر زنان کابینه در کاخ سعدآباد جمع شدند و به تماشای رقص لزگی پرداختند!

 

 

از آنجا که برخی فکر می‌کردند این چیزها با بعضی‌چیزهای دیگر تناقض دارد، مسئولان امر را در جریان این تناقض گذاشتند. مسئولان امر هم در حالی که با شدت هرچه تمام‌تر سر خود را تکان می‌دادند اعلام کردند که به زودی مراسمی برای رفع این تناقض برگزار خواهند کرد. آنچه در ادامه می‌خوانید بخش از آن جلسه است.

 

 

تا گردن مسئولان امر بیش از این درد نگرفته برویم و شرح ماجرا را در ادامه مطلب بخوانیم!

 

 

 

 

 

سرباز گمنام ولایت بازدید : 102 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

پس از نابودی ذخیره اورانیوم 20 درصد ایران و تعلیق بخش عمده فعالیت‎های هسته‌ای؛ مدیرکل آژانس: آژانس نمی‌تواند ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران را تایید کند!

سرباز گمنام ولایت بازدید : 143 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

در خبرها آمده بود که سامانه رفاهی دات آی آر که قرار است از چند روز دیگر میزبان میلیونها ایرانی برای درخواست یارنه باشد از کار افتاده است. از آنجا که این دولت از بیخ دولت تدبیر و امید بوده(صفهای سبد کالا که یادتان هست؟!) و همیشه دنبال افزایش کرامت مردم است، بعید است نسبت به این نقص فنی بی‌تفاوت باشد و حتما راهکاری در نظر خواهد گرفت. یکی از این راهکارها می‌تواند سامانه تلفنی باشد. اگرچه این سامانه هنوز تاسیس نشده است اما ما با آن تماس گرفتیم. شرح مکالمات ما و جناب سامانه تلفنی انصراف از یارانه را بخوانید:

سرباز گمنام ولایت بازدید : 133 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

دولت محترم تدبیر و امید در گام دوم تکریم ایرانیان توانست مردم را درست در روز ملی فناوری هسته‌ای بار دیگر در صفهای طویل بایستاند! گام قبلی دولت با ایجاد صفهای سبد کالا درست در دهه فجر(!) با موفقیت برداشته شده بود و مردم تکریم شده بودند. در همین زمینه گفتگو کردیم با «آقای کرامت اکرم» مسئول ستاد تکریم ایرانیان تا از برنامه‌های آتی دولت برای تکریم ایرانیان آگاه شویم.

سرباز گمنام ولایت بازدید : 64 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

سنگ پا چیست؟ نه، واقعا سنگ پا چیست؟! شاید شما هم ذهنتان رفته باشد سراغ تکه سنگ سیاهی که در حمام خانه و در مجاورت لیف و کیسه قرار دارد. اگر اینطور است بدانید و آگاه باشید که بعد از اینهمه عمری که از خدا گرفته اید دو زار درباره سنگ پا اطلاعات ندارید و با این وضعیت اگر در کنکور زمین شناسی عمومی شرکت کنید احتمالا مجاز به انتخاب رشته هم نخواهید شد.

واقعیت این است که سنگ پا «برخی کلمات هستند که از دهان برخی افراد نزدیک به رییس جمهور بیرون می‌آیند و در برخی سایتهای نزدیک به دولت منتشر می‌شوند.»(اینجا)می‌گویید نه؟ متن زیر را که در سایت خبرآنلاین منتشر شده همراه با عکسهای زیر ببینید و بعد درباره ادعای بنده سیخونکچی قضاوت کنید. 

 

«سفرهای استانی احمدی نژادی به تاریخ پیوست... منظور از به تاریخ پیوستن سفر استانی یعنی به تاریخ پیوستن آن سفرهای پر هزینه دولت قبل، دویدن مردم پشت ماشین رئیس جمهور... انتقاد دیگری که به این سفرها وارد می شد مسئله حفظ کرامت انسانی در این سفرها بود. خیلی​ها به این مسئله که مردم پای پیاده کیلومترها به دنبال ماشین احمدی نژاد بدوند اعتراض می کردند و این مسئله را دون شان و کرامت انسانی عنوان می کردند.

محمدرضا صادق مشاور او گفته است... ضمن این‌که استقبال مردمی نیز در این سفر نخواهیم داشت. وی تاکید کرد که این سفرها به آن شکل تبلیغاتی که انجام می‌شد، مورد نظر دولت نیست؛ چرا که بحث حفظ کرامت مردم و توجه به این‌که دولت در خدمت مردم است مورد توجه است.

سفرهای استانی به سبک محمود احمدی​نژاد قرار است به تاریخ بپیوندد. در سفرهای روحانی به استان ها نه خبری از استقبال مردمی در کنار کاروان حامل رئیس جمهور است...»

 

 

 

 

 

 

نامه های نوشته شده توسط مردم اهواز به رئیس جمهور

 

 

پ.ن:

حتما بر شما خواننده فهیم واضح و مبرهن است که جناب ما که سیخونکچی باشیم نسبت به اصل دویدن مردم دونبال ماشین هیچ قضاوت مثبت یا منفی انجام نداده ایم و فقط تلاشی خالصانه و علمی داشته ایم تا بشریت را با معنای جدیدی از سنگ پا آشنا کنیم. باشد که مقبول بیفتد، آمین!

سرباز گمنام ولایت بازدید : 54 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (1)

همانطور که آگاه و احتمالاً منتظر هستید قرار است به زودی زنبیل کالای دولت یازدهم شامل «1.8کیلوگرم روغن نباتی مایع، 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم گوشت مرغ ، 800 گرم پنیر بسته(uf) و 1.8کیلوگرم تخم مرغ» توزیع شود. در همین زمینه گفتگویی داشتیم با یک چهره آشنای دولت که اگرچه رسماً دستی در این امور ندارند اما غیر رسمی با خیلی از امور آشنا هستند!

 

سلام. از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید ممنونم.

خواهش میکنم. من هم از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم.

 

می‌خواستم در این فرصت اندک درباره سیاست جدید دولت یازدهم درباره توزیع زنبیل کالا بین مردم سوال کنم. دلیل شما برای تغییر یارانه نقدی به زنبیل کالا چیست؟

عرض شود که دلیل زیاد است؛ کدومش رو بگم؟

 

من جسارت نمی‌کنم، بر حسب آشناییتان با دلایل خودتان یکی را انتخاب بفرمایید.

خیلی خب! ببینید زنبیل کالا مزایای بسیار زیادی نسبت به یارانه نقدی دارد. در طرح یارانه نقدی مردم برای دریافت یارانه‌شان کافی بود به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کرده و پولشان را بگیرند. حتی با گسترش بانکداری الکترونیکی خیلی ها حتی بدون مراجعه حضوری اینکار را انجام می‌دادند...

 

خب اینکه خیلی خوب بود!

بله، یعنی نه، یعنی از جهاتی بله و از خیلی جهات نه! ببینید با توزیع زنبیل کالا مردم باید حتماً حضوری بیایند و تحویل بگیرند. باید سوار تاکسی شوند –البته حواسشان باشد که یک وقت به حرفهای راننده تاکسی درباره انرژی هسته‌ای توجه نکنند!- بعد باید بایستند درون صف. خب آنجا که بیکار نمی‌توانند باشند، باید تخمه‌ای چیزی هم بخرند و بخورند. بعد قبلش هم باید یک زنبیل بخرند و بیاورند. می‌بینید تا همینجا چقدر چرخ صنعت و تولید مملکت به حرکت در آمده است؟!

 

بله، من تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم!

تازه کجاش رو دیدی عمو! اینها تازه اشتغال مستقیم بود. کلی شغل غیر مستقیم هم ایجاد می‌شود. مثلا احتمالاً یک نفر آنجا باید باشد تا اسم مردم را پشت کارتن پاره بنویسد تا در صف بایستند و نوبت‌ها رعایت شود، خیلی‌ها هم جایشان را در صف می‌فروشند. از اینجور شغل‌های غیر مستقیم کلی ایجاد خواهد شد. و همه اینها نشاط و پویایی را به جامعه برخواهد گرداند.

 

پس مردم حسابی می‌روند سر کار؟!

بله. همینطور است!

 

سوال دیگرم این است که آیا به نظر شما اینکار بیشتر شبیه اقتصاد صدقه‌ای نیست؟ چون خیلی‌ها مخصوصاً آنها که شما هم بدجور با آنها آشنا هستید به طرح یارانه نقدی می‌گفتند اقتصاد صدقه‌ای و گدا پروری!

ببینید اینها دو مقوله کاملاً متفاوت است. من چون آشنا هستم خدمتتان عرض می‌کنم وگرنه اگر جرات دارید برید این سوال را از همانها که گفتند گداپروری است بپرسید تا ببینید چطور جوابیتان را می‌دهند!

 

بله. ما هم به همین خاطر آمدیم سراغ شما.

آفرین، سراغ خوب کسی آمدید! عرض کنم که شما اگر در محتوای زنبیل کالایی ما دقت کرده بودید این حرف را نمی‌زدید. بگویید ببینم! شما اگر یک نفر در گدا در خیابان ببیند به او چه می‌دهید؟

پول.

آفرین. حالا بگویید ببینم در صندوق صدقات چی می‌اندازید؟

 

باز هم پول!

آباریکلا! شما تا حالا دیده‌اید کسی به گدا یک بسته هشتصد گرمی پنیر بدهد؟ یا دیده‌اید کسی درون صندوق صدقات 1.8کیلوگرم تخم مرغ بیاندازد؟!

 

نه خدا وکیلی!

همین دیگه... اگر دقت کنید می‌بینید که اصلاً محتوای این زنبیل ما جوری است که نمی‌توان به گدا داد یا درون صندوق صدقات انداخت! یعنی اگر بخواهند هم نمی‌شود. سوراخ صندوق صدقات انقدر تنگ است که نمی‌شود چهار کیلو گوشت مرغ را از آن رد کرد! حالا شاید بشود 1.8کیلوگرم روغن نباتی مایع را یکجوری با سرنگ درون صندوق صدقات ریخت اما انصافاً کار سخت و زمانبری است! حالا فهمیدید چرا این زنبیل کالایی اصلاً هم اقتصاد صدقه‌ای و گداپروری نیست اما یارانه نقدی بود؟ فهمیدید یا نه؟!

 

بله فهمیدم. یعنی در تمام عمرم هیچ چیز را انقدر خوب نفهمیده بودم!

آفرین پسر خوب! حالا بدو برو وایسا تو صف تا زنبیل کالایی تموم نشده!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • وبلاگ یا ثارالله
  • گردان بصیرت
  • پایگاه مقاومت اسلامی انجمن سربازان گمنام ولایت
  • وبسایت حضرت ایت الله موسوی جزایری
  • خامنه ای تنها نیست
  • پایگاه بسیج شهید محمود پازوکی
  • دانلود فایل چرا غني سازي حق مسلم و تضمين شده اعضاي NPT است؟
  • دانلود فایل ان پی تی چیست؟
  • دانلود فایل نگاهی اجمالی به آثار حقوقی توافقنامه
  • دانلود بیانیه ی توجیهی آمریکا در مورد توافقنامه ژنو
  • دانلود ترجمه ای که وزارت امور خارجه از توافقنامه ژنو ارائه داده است
  • دانلود فایل نقد و بررسی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل ترجمه ی صحیح و کامل توافقنامه ژنو
  • دانلود متن اصلی توافقنامه ژنو
  • دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • پایگاه خبری عماریون
  • پایگاه خبری عصر امروز
  • پایگاه خبری 598
  • پایگاه خبری صابر نیوز
  • پایگاه خبری بی باک نیوز
  • روزنامه9دی
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • پایگاه درسهایی از قرآن
  • سایت جامع مذهبی فرهنگی شهید آوینی
  • بچه های قلم
  • روزنامه کیهان
  • پایگاه خبری رجا نیوز
  • سایت مقام معظم رهبری
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما آِیا اجرای برجام سبب حل مشکلات اقتصادی کشور می گردد؟
    به نظر شما در انتخابات مجلس دهم کدام گروه اکثریت مجلس را به دست می آورند؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5099
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 31,120
  • بازدید کلی : 2,276,303
  • سیری در نهج البلاغه

    حکمت 174         ارزش خشم در راه خدا

    قال علیه السلام:آن کس که دندان خشم در راه خدا بر هم فشارد،بر کشتن باطل گرایان توانمند گردد.


    حکمت 161       ارزش مشورت و پرهیز از خود محوری   

    قال علیه السلام:هر کس خود رای شد به هلاکت رسیدو هر کس با دیگران مشورت کرد،در عقل های آنان شریک شد.